Suomi
EUR

Toimitusehdot

Toimitusehdot


Toimitusehdot

Meiltä saat nopeat ja luotettavat toimitukset. Voit valita pakettien noutopisteiden ja kotiinkuljetuksen välillä. Toimitamme tilaukset kaikkiin EU-maihin. Toimitukset hoitaa Postnord.

Saatavuus ja toimitusaika

Tilaukset käsitellään ja lähetetään yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa. (Huom! Yleiset vapaapäivät, kuten joulu tai pääsiäinen, voivat vaikuttaa toimitusaikoihin). Joissain tapauksissa tilattu tuote voi olla loppu varastostamme, mikä voi johtua varaston saldossa olevasta virheestä. Jos tuote on loppunut, ilmoitamme vastaanottajalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista toimitusten viivästyksistä. Jos toimitus viivästyy yli 7 arkipäivää maksuhetkestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimitustavan muutoksiin.

Toimitustavat

Nouto Mypack-pisteestä: Tilauksesi toimitetaan Mypack-pisteeseen. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun lähetys on saapunut.


Kotiinkuljetus: Tilaus voidaan toimittaa myös suoraan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen (kotiinkuljetus). Kotiinkuljetus on saatavilla vain osoitteisiin, joissa on kiinteä tieyhteys. Kotiin toimitettaessa tulee tilaustiedoissa mainita vastaanottajan puhelinnumero, johon Postnord ottaa yhteyttä ajan sopiakseen. Kotiinkuljetus toimii arkisin, iltatoimitus suurimmissa kaupungeissa klo 21 asti.

Postnordin asiakaspalvelu:

Puhelin: 020 690 399 Olemme tavoitettavissa puhelimitse arkisin klo 7-18.

Twitter ja Facebook (yksityisviestillä) WhatsApp 0401547506 Olemme tavoitettavissa sosiaalisen median kanavissa arkisin.

https://www.postnord.fi/tools/tracking

Lunastamaton tilaus – tilauksen uudelleenlähetys

Lunastamattomasta tilauksesta veloitamme palautuksen yhteydessä automaattisesti 11,80 € toimitus- ja käsittelykulut. Ongelmatilanteissa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa, että lunastamaton tilaus ei katsota kuluttajansuojalain mukaiseksi palautukseksi.

Voit pyytää pakettisi uudelleenlähetystä ostamalla tuotteen "luutamaton paketti - tilauksen uudelleenlähetys" ja maksamalla paketin palautuskulut 5,90 € + lähetyksen uudet toimituskulut.

Kansainvälinen toimitus

Tilauksen toimittaa joko Postnord tai Posti kohdemaan postikäytännöistä riippuen. Lähetys toimitetaan kotiin tai lähimpään postiin.

Toimitusaika on yleensä 2-7 arkipäivää paketin lähettämisestä.

Valitettavasti emme toimita lähetyksiä Norjaan, Sveitsiin, Ahvenanmaalle, Kanariansaarille ja muille EU:n ALV-alueen ulkopuolisille alueille. Voit tarkistaa EU-maat täältä.

Toimitus kustannukset

Hinnat voimassa 1.5.2023 alkaen

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilausmaksun yhteydessä. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoiden mukaan.

Normaalit toimituskulut ovat seuraavat:

Postnord Mypack: 5,90 €/paketti

Kotiinkuljetus: 9,90 €/paketti

Yli 60 € tilaukset toimitetaan Suomeen ilman toimituskuluja. Ilmainen toimitus tarkoittaa toimitusta Mypack-pisteeseen.

Toimituskulut EU-maihin ovat 17,95 € tilaussummasta riippumatta.

Valitettavasti emme toimita lähetyksiä Norjaan, Sveitsiin, Ahvenanmaalle, Kanariansaarille ja muille EU:n ALV-alueen ulkopuolisille alueille.

Tilaus

Kaikki verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut ilmoitetaan ostoskorin sivulla. Tilauksesta maksettava kokonaissumma määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hintamuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivulla näkyvät tuotteet ovat saatavilla. Mikäli tuote loppuu ennen kuin asiakas on maksanut tilauksen, tuote poistetaan asiakkaan ostoskorista. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei saa myydä edelleen.

Onnistunut tilaus päätetään tilausvahvistuksella, joka lähetetään automaattisesti asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Erillistä takuukuittia ei toimiteta. Tilaustiedot voi tarkistaa myös myöhemmin tilausvahvistuksesta. Kun tilaus on maksettu, se käsitellään, eikä tilausta voi muuttaa.

Verkkokauppa pidättää oikeuden hylätä tilauksen syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää myös oikeuden peruuttaa tilaus, jos hintavirhe on selvä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan verkkokaupan mahdollista hinnoitteluvirhettä, jossa tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi tuotteen todellisesta hinnasta siinä määrin, että asiakkaan oletetaan ymmärtävän virheen.

Ostamalla verkkokaupasta asiakas hyväksyy, että verkkokauppa voi lähettää tilaukseen ja toimitukseen liittyviä postia, sähköpostia tai tekstiviestejä.